Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Dostawa sprzętu elektroakustycznego do Amfiteatru im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie.  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Wadium
30.000,00 PLN  
Ogłaszający
Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie  
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE  
Powiat
Olsztyn  
Miasto
Olsztyn  
Ulica
ul. Dąbrowszczaków  
Numer budynku
3  
Data publikacji od
2019-12-10  
Data publikacji do
2020-03-10  
Termin składania ofert
2020-01-10 09:00  
Numer ogłoszenia
ADM.371.5.2019  
Cpv
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający
32342410-9 Sprzęt dźwiękowy
 

1.    Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowego sprzętu technicznego:

1)      dostawę systemu elektroakustycznego,

2)      szkolenie w zakresie obsługi systemu,

3)      strojenie systemu, pomiary akustyczne oraz analizę optymalizacji zainstalowanego systemu.

2.    Zamawiany system elektroakustyczny obejmuje następujące elementy:

1)      System nagłośnienia główny wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,

2)      System subniskotonowy wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,

3)      System dogłośnienia „outfill” wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,

4)      System dogłośnienia pierwszych rzędów widowni,

5)      Zestaw okablowania sygnałowego oraz zasilającego,

6)      Zestaw skrzyń transportowych będących produktami wykonanymi indywidualnie według wytycznych,

7)      Mikrofony i akcesoria sceniczne.

8)      Przeprowadzenia strojenia systemu, pomiarów akustycznych oraz analizy optymalizacji zainstalowanego systemu elektroakustycznego, według wytycznych zawartych w specjalnie przygotowanym projekcie, dokonanymi przez Certyfikowany Support Techniczny Producenta dostarczonego sprzętu, zakończony stosownym raportem. Termin i miejsce zostanie podany w umowie,

3.    Szkolenie w zakresie obsługi systemu ma zostać przeprowadzone dla 3 osób w wymiarze min. 30 godzin. Szkolenie ma być prowadzone przez osobę posiadającą wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Szkolenie ma się odbyć w miejscu zainstalowania systemu elektroakustycznego w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

4.    Wymagane parametry techniczne:

1)      Szczegółowe wymagania dotyczące systemu określono w załączniku nr 2 do SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia,

2)      Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r., oraz nie mogą być wprowadzone na rynek nie wcześniej niż w 2015 r.

3)      Zamawiający zaleca, aby konstrukcja zestawów głośnikowych była aktywna. Poprzez urządzenia aktywne rozumie się urządzenia głośnikowe z wbudowanymi wzmacniaczami mocy, zasilającymi każde podpasmo urządzenia. Aktywność zestawów głośnikowych jest jednym spośród trzech kryteriów oceny oferty.

4)      w postaci drukowanej lub elektronicznej dokument zawierający wykres charakterystyki odpowiedzi fazowej systemu, zawarty w karcie katalogowej lub stanowiący oddzielny załącznik do karty katalogowej, przygotowany przy użyciu programu predykcyjnego producenta oferowanego systemu lub za pomocą programu pomiarowego (SIM3, Smaart V8, SysTune, itp.). W przypadku dołączenia wyniku pomiaru rzeczywistego, pomiar powinien być wykonany zgodnie z zachowaniem zasad oraz przy użyciu kalibrowanych elementów systemu pomiarowego, z odległości od 1 m do maksymalnie 2 metrów od źródła. Wykres powinien reprezentować wymagany parametr według wzoru załączonego poniżej. Odpowiedź fazowa jest jednym spośród trzech kryteriów oceny oferty.

1.    Formularz oferty znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

2.    Opis znajdujący się w załącznikau nr 2 do SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.

3.    W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się ponadto świadczyć usługi gwarancyjne i serwisowe zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

4.    Urządzenia muszą być fabrycznie nowe (nie dostarczane wcześniej w innych projektach/zamówieniach). Oferowane urządzenia na dzień składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualną deklarację CE (Conformité Europénne).

5.    Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wymogów bhp, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń.

6.    Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone
i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.

7.    Zamawiający wymaga, aby elementy wchodzące w skład systemu nagłośnienia były objęte okresem gwarancyjnym na okres co najmniej 60 miesięcy.

8.    Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą.

9.    Wykonawca dostarczy produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do obiektu:Amfiteatr im. Czesława Niemena w Olsztynie – Olsztyn, ul. Zamkowa/Okopowa 1, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej jeden dzień przed przedmiotową dostawą.

10.    Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym.

11.    Celem niniejszego postępowania jest dostawa sprzętu technicznego o określonej w SIWZ jakości. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców).

12.    Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzeń o parametrach minimalnych lub o wyższej jakości w stosunku do określonych w SIWZ i w jej załącznikach. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie wymaganych parametrów technicznych, jakościowych i estetycznych.

13.    Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

14.    Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji danych przedstawionych przez Wykonawcę, w tym celu Zamawiający może wykorzystać strony internetowe producentów systemów elektroakustycznych, literaturę fachową, opinię niezależnych ekspertów oraz może wezwać Wykonawcę do prezentacji urządzenia z jednoczesną demonstracją funkcjonalności, co do których istnienia Zamawiający będzie miał wątpliwości. Prezentacja urządzenia będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.

15.    Wykonawca dokona testów sprawności przedmiotu zamówienia w obecności Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie miasta Olsztyna).

16.    Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej" składa każdyz członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Powyższe oświadczenie stanowi załącznik nr 7do SIWZ.

17.    Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy środki na zrealizowanie zadania nie zostaną mu przyznane.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..