Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Dostawa sprzętu oświetleniowego, nagłaśniającego, multimedialnego oraz dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem w Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Olsztynie
- Przedmiot zamówienia
- Dostawa
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
- Województwo
- WARMIŃSKO-MAZURSKIE
- Powiat
- Olsztyn
- Miasto
- Olsztyn
- Ulica
- ul. Dąbrowszczaków
- Numer budynku
- 3
- Data publikacji od
- 2019-09-02
- Data publikacji do
- 2019-12-21
- Termin składania ofert
- 2019-09-19 10:00
- Numer ogłoszenia
- ADM.371.2.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy sprzętu oświetleniowego, nagłaśniającego, multimedialnego oraz dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem w Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Olsztynie
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adres:
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
KPT.402.6
DĄBROWSZCZAKÓW 3, OLSZTYN 10-538 Polska
Osoba do kontaktów: IZABELA ADRJAN E-mail: i.adrjan@mok.olsztyn.pl
Kod NUTS: PL622
Adresy internetowe: Główny adres: www.mok.olsztyn.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mok.olsztyn.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: www.miniportal.pl.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej.
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego.
I.5) Główny przedmiot działalności Rekreacja, kultura i religia.
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia.
II.1.1) Nazwa: Dostawa sprzętu oświetleniowego, nagłaśniającego, multimedialnego oraz dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem w Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Ols Numer referencyjny: ADM.371.2.2019.
II.1.2) Główny kod CPV 32342410.
II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy.
II.1.4) Krótki opis:
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu technicznego w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia: Część I - dostawa systemu elektroakustycznego, Część II – dostawa cyfrowego system miksowania dźwięku, Część III – dostawa sprzętu oświetleniowego, Część IV – dostawa sprzętu multimedialnego, Część V – dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 2 272 611.00 PLN.
II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: Dostawa systemu elektroakustycznego Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32342400
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Olsztynie
II.2.4) Opis zamówienia:
- System nagłośnienia główny wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,
- System subniskotonowy wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,
- System do-głośnienia outfill wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,
- System do-głośnienia pierwszych rzędów widowni,
- Zestaw okablowania sygnałowego oraz zasilającego, według wytycznych zawartych w Załączniku Nr 6 do SIWZ,
- Zestaw skrzyń transportowych będących produktami wykonanymi indywidualnie według wytycznych zawartych będącym Załącznikiem Nr 6 do SIWZ,
- Mikrofony i akcesoria sceniczne zawarte w Załączniku Nr 6 do SIWZ,
- Przeprowadzenia strojenia systemu, pomiarów akustycznych oraz analizy optymalizacji zainstalowanego systemu elektroakustycznego, według wytycznych zawartych w projekcie, dokonanymi przez Certyfikowany Support Techniczny Producenta dostarczonego sprzętu, zakończony stosownym raportem. Termin i miejsce zostanie podany w umowie,
- Szkolenie 3 osób w zakresie obsługi systemu w wymiarze godzinowym min. 30 godzin. Szkolenie prowadzone będzie przez osobę mającą zdolności techniczne w zakresie tej branży. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania systemu elektroakustycznego w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
- Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r.
- Wymagane parametry techniczne:
Zamawiający wymaga, aby konstrukcja zestawów głośnikowych była aktywna, tzn. każdy przetwornik zasilany jest oddzielnym kanałem wzmacniacza.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty w postaci drukowanej lub elektronicznej dokument zawierający wykres charakterystyki odpowiedzi fazowej systemu, zawarty w karcie katalogowej lub stanowiący oddzielny załącznik do karty katalogowej, przygotowany przy użyciu programu predykcyjnego producenta oferowanego systemu lub za pomocą programu pomiarowego (SIM3, Smaart V8, SysTune, itp.). W przypadku dołączenia wyniku pomiaru rzeczywistego, pomiar powinien być wykonany zgodnie z zachowaniem zasad oraz przy użyciu kalibrowanych elementów systemu pomiarowego, z odległości od 1 m do maksymalnie 2 metrów od źródła. Wykres powinien reprezentować wymagany parametr według wzoru załączonego poniżej. Charakterystyka fazowa ma mieścić się w opisanym zakresie. Szczegółowy opis systemu elektroakustycznego stanowiącego CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia: Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
II.2.6) Szacunkowa wartość.
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 , Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00.
II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.
II.2) Opis.
II.2.1) Nazwa: Dostawa cyfrowego system miksowania dźwięku Część nr: 2.
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32342400.
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL62 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie.
II.2.4) Opis zamówienia:
- Cyfrowy zestaw miksowania dźwięku złożony z konsolet dedykowanych do realizacji miksu głównego oraz realizacji miksu monitorowego wraz z niezbędnymi akcesoriami i rozszerzeniami,
- Kompaktowy system miksowania dźwięku wraz z niezbędnymi akcesoriami i rozszerzeniami,
- Zestaw skrzyń transportowych dedykowanych do cyfrowych systemów miksowania dźwięku, będących produktami wykonanymi indywidualnie według wytycznych zawartych w Załączniku Nr 6 do SIWZ,
- Szkolenie z obsługi dostarczonego systemu dla 3 osób w wymiarze godzinowym min. 8 godzin. Szkolenie prowadzone będzie przez osobę posiadającą wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania systemu miksowania dźwięku w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
- Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r.
- Wymagane parametry techniczne:
Wbudowane w konsoletę FOH (Front of House. Stanowisko realizatorskie systemu frontowego) i MON (Monitors. Stanowisko realizatora systemu monitorowego) dynamiczne EQ – minimum 128 jednocześnie działających instancji,
Wbudowany w konsoletę FOH i MON wielopasmowy kompresor – minimum 128 jednocześnie działających instancji,
Zaoferowanie konsolet wyposażonych w powierzchnie roboczą z ilością faderów większą niż 20,
Zaoferowanie konsolety, w przypadku, której powierzchnia robocza i moduły DSP zintegrowane są w jednej wspólnej ramie i obudowie. Nie dopuszczalne jest rozwiązanie polegające na wkręceniu modułów do wspólnej obudowy typu flight-case,
Możliwość przypisania w konsolecie FOH i MON dowolnych kanałów wejściowych lub wyjściowych do danej szyny solo,
Możliwość grupowania w konsolecie FOH i MON kanałów i traktowania ich, jako folderów na płaszczyźnie roboczej (zgrupowane kanały zajmują jeden fader),
W konsolecie FOH i MON, możliwość płynnej zmiany parametrów w trakcie przywoływania zapisanych snapshot’ów (poziom, PAN, EQ),
Możliwość użycia HPF i LPF w szynach wyjściowych i kanałach wejściowych,
Dla konsolety FOH i MON możliwość kontrolowania transportu odtwarzaczy za pomocą konsolety i MIDI,
Dla konsolety FOH i MON możliwość zaprogramowania czasu przywoływania kolejnych snapshotów,
Możliwość zabezpieczenia snapshotów przed nadpisaniem,
Dla konsolety FOH i MON możliwość przywołania snapshotu bez zmieniania konfiguracji DSP (funkcja podglądu),
Dla konsolety FOH i MON funkcja ostrzegania o przesterowaniu kanału - za spełnienie tej funkcjonalności uznane będzie wykazanie procedury w oprogramowaniu konsolety wywołującej na ekran okna z informacją o przesterowaniu kanału - niezależnie od aktualnie wywołanego okna edycji,
Dla konsolety FOH i MON Możliwość sterowania poziomem wysyłek z kanałów za pomocą grup DCA,
Możliwość przełączenia bezpośrednio z oprogramowania konsolety trybu pracy kanałów wejściowych pomiędzy virtual soundcheck (połączenie z interfejsem audio) a połączeniem ze stagerackiem,
Możliwość automatycznego nanoszenia zmian jednocześnie w więcej niż jednym snapshocie na zasadzie: zmiana ustawień np. kompresora, bramki szumów, EQ w danym kanale we wszystkich snapshotach, w których występuje dane wyjściowe ustawienie,
Funkcjonalność umożliwiająca wysłanie sygnałów po przedwzmacniaczu mikrofonowym stage racka do innej konsolety analogowej lub cyfrowej z kompensacją poziomu umożliwiającą wykorzystanie stage racka, jako modułu wejściowego dla dwóch jednocześnie pracujących konsolet.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia.
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
II.2.6) Szacunkowa wartość.
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00.
II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.
II.2) Opis.
II.2.1) Nazwa: Dostawa sprzętu oświetleniowego Część nr: 3
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 31527260.
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie.
II.2.4) Opis zamówienia:
- Zestaw Dimerowy – 1 szt.
- Zestaw PAR/LED - 12 szt.
- Zestaw Dimerowy 6 kanałowy – 1 szt.
- Zestaw "wytwornica dymu" – 2 szt.
- Zestaw głowic spot - 12szt.
- Zestaw głowic Wash, - 12 szt.
- Zestaw oświetlenia teatralnego - 12 szt.
- Naświetlacze LED - 12 szt.
- Zestaw stroboskopów LED – 6 szt.
- Zestaw sterowników oświetlenia – 1 szt.
- Zestaw Splitter sygnałowy - 2 szt.
- Opakowanie transportowe na 6 szt. – 2 szt.
- Opakowanie transportowe na 1 urządzenie typu wytwornica dymu – 2 szt.
- Skrzynia transportowa – 19 szt.
- Szkolenie z obsługi dostarczonego systemu dla 3 osób w wymiarze godzinowym min. 8 godzin. Szkolenie prowadzone będzie przez osobę mającą zdolności techniczne w zakresie tej branży. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania sprzętu oświetleniowego w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. p. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00
II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: dostawa sprzętu multimedialnego Część nr: 4
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32322000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie
II.2.4) Opis zamówienia:
- Projektor – 1 szt.
- Laptop – 1 szt.
- Ekran – 1szt.
- Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00
II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: Dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem Część nr: 5
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32333000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie
II.2.4) Opis zamówienia:
- Kamera monitorująca – 8 szt.
- Kamera zliczająca – 2 szt.
- Rejestrator – 2 szt.
- Dysk – 3 szt.
- Switsch – 3 szt.
- Monitor – 2 szt.
- Szkolenie z obsługi dostarczonego systemu dla max. 12 osób w wymiarze godzinowym min. 5 godzin.
- Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.
W przypadku Części V zamówienia, Wykonawca dokona testów sprawności przedmiotu zamówienia w obecności Zamawiającego w miejscu zainstalowania kamer.
W przypadku Części V zamówienia, przedmiot umowy należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:
1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia montażu kamer w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia pomieszczeń nie objętych pracami lub infrastruktury zlokalizowanej na terenie Amfiteatru. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest własnym kosztem i staraniem do ich naprawy lub odtworzenia.
2) Wykonawca po zakończonych pracach uporządkuje teren Amfiteatru na własny koszt.
3) Wykonawca dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego.
W przypadku Części V zamówienia:
1) Plac budowy (Amfiteatr) jest dostępny dla Wykonawcy robót budowlanych oraz Wykonawcy montujących kamery. Wykonawca zobowiązuje się nie utrudniać wykonywanie robót budowlanych.
2) W przypadku Części V prace rozpoczęte mają być prowadzone ciągiem tzn. bez postojów (nie licząc godzin wieczornych i nocnych). Zamawiający dopuszcza przerwę wynoszącą 24 godz. w podejmowanych pracach przez Wykonawcę.
3) Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w formie aneksu w przypadkach niezależnych od Wykonawcy oraz Zamawiającego np. pogody uniemożliwiającej prac na zewnątrz Amfiteatru.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00
II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 19/09/2019 Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 19/09/2019 Czas lokalny: 14:00 Miejsce: Miejski Ośrodek Kultury ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, pokój 204.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/08/2019