Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Dostawa sprzętu oświetleniowego, nagłaśniającego, multimedialnego oraz dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem w Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Olsztynie  
Przedmiot zamówienia
Dostawa  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Ogłaszający
Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie  
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE  
Powiat
Olsztyn  
Miasto
Olsztyn  
Ulica
ul. Dąbrowszczaków  
Numer budynku
3  
Data publikacji od
2019-09-02  
Data publikacji do
2019-12-21  
Termin składania ofert
2019-09-19 10:00  
Numer ogłoszenia
ADM.371.2.2019  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy sprzętu oświetleniowego, nagłaśniającego, multimedialnego oraz dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem w Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Olsztynie

 

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adres:

 MIEJSKI OŚRODEK KULTURY

 KPT.402.6

DĄBROWSZCZAKÓW 3, OLSZTYN 10-538 Polska

Osoba do kontaktów: IZABELA ADRJAN E-mail: i.adrjan@mok.olsztyn.pl

Kod NUTS: PL622

Adresy internetowe: Główny adres: www.mok.olsztyn.pl

I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym

I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mok.olsztyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: www.miniportal.pl.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej.

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego.

I.5) Główny przedmiot działalności Rekreacja, kultura i religia.

 

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia.

II.1.1) Nazwa: Dostawa sprzętu oświetleniowego, nagłaśniającego, multimedialnego oraz dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem w Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Ols Numer referencyjny: ADM.371.2.2019.

II.1.2) Główny kod CPV 32342410.

II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy.

II.1.4) Krótki opis:

Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu technicznego w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia: Część I - dostawa systemu elektroakustycznego, Część II – dostawa cyfrowego system miksowania dźwięku, Część III – dostawa sprzętu oświetleniowego, Część IV – dostawa sprzętu multimedialnego, Część V – dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 2 272 611.00 PLN.

II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa: Dostawa systemu elektroakustycznego Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32342400

II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Parkowej/Okopowej 1 w Olsztynie

II.2.4) Opis zamówienia:

  1. System nagłośnienia główny wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,
  2.  System subniskotonowy wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,
  3. System do-głośnienia outfill wraz z dedykowanymi elementami umożliwiającymi podwieszenie,
  4. System do-głośnienia pierwszych rzędów widowni,
  5. Zestaw okablowania sygnałowego oraz zasilającego, według wytycznych zawartych w Załączniku Nr 6 do SIWZ,
  6. Zestaw skrzyń transportowych będących produktami wykonanymi indywidualnie według wytycznych zawartych będącym Załącznikiem Nr 6 do SIWZ,
  7. Mikrofony i akcesoria sceniczne zawarte w Załączniku Nr 6 do SIWZ,
  8. Przeprowadzenia strojenia systemu, pomiarów akustycznych oraz analizy optymalizacji zainstalowanego systemu elektroakustycznego, według wytycznych zawartych w projekcie, dokonanymi przez Certyfikowany Support Techniczny Producenta dostarczonego sprzętu, zakończony stosownym raportem. Termin i miejsce zostanie podany w umowie,
  9. Szkolenie 3 osób w zakresie obsługi systemu w wymiarze godzinowym min. 30 godzin. Szkolenie prowadzone będzie przez osobę mającą zdolności techniczne w zakresie tej branży. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania systemu elektroakustycznego w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
  10. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r.
  11. Wymagane parametry techniczne:

Zamawiający wymaga, aby konstrukcja zestawów głośnikowych była aktywna, tzn. każdy przetwornik zasilany jest oddzielnym kanałem wzmacniacza.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty w postaci drukowanej lub elektronicznej dokument zawierający wykres charakterystyki odpowiedzi fazowej systemu, zawarty w karcie katalogowej lub stanowiący oddzielny załącznik do karty katalogowej, przygotowany przy użyciu programu predykcyjnego producenta oferowanego systemu lub za pomocą programu pomiarowego (SIM3, Smaart V8, SysTune, itp.). W przypadku dołączenia wyniku pomiaru rzeczywistego, pomiar powinien być wykonany zgodnie z zachowaniem zasad oraz przy użyciu kalibrowanych elementów systemu pomiarowego, z odległości od 1 m do maksymalnie 2 metrów od źródła. Wykres powinien reprezentować wymagany parametr według wzoru załączonego poniżej. Charakterystyka fazowa ma mieścić się w opisanym zakresie. Szczegółowy opis systemu elektroakustycznego stanowiącego CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia: Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.

II.2.6) Szacunkowa wartość.

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 , Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00.

II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.

II.2) Opis.

II.2.1) Nazwa: Dostawa cyfrowego system miksowania dźwięku Część nr: 2.

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32342400.

II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL62 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatrze im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie.

II.2.4) Opis zamówienia:

  1. Cyfrowy zestaw miksowania dźwięku złożony z konsolet dedykowanych do realizacji miksu głównego oraz realizacji miksu monitorowego wraz z niezbędnymi akcesoriami i rozszerzeniami,
  2. Kompaktowy system miksowania dźwięku wraz z niezbędnymi akcesoriami i rozszerzeniami,
  3. Zestaw skrzyń transportowych dedykowanych do cyfrowych systemów miksowania dźwięku, będących produktami wykonanymi indywidualnie według wytycznych zawartych w Załączniku Nr 6 do SIWZ,
  4. Szkolenie z obsługi dostarczonego systemu dla 3 osób w wymiarze godzinowym min. 8 godzin. Szkolenie prowadzone będzie przez osobę posiadającą wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania systemu miksowania dźwięku w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
  5. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r.
  6. Wymagane parametry techniczne:

 Wbudowane w konsoletę FOH (Front of House. Stanowisko realizatorskie systemu frontowego) i MON (Monitors. Stanowisko realizatora systemu monitorowego) dynamiczne EQ – minimum 128 jednocześnie działających instancji,

Wbudowany w konsoletę FOH i MON wielopasmowy kompresor – minimum 128 jednocześnie działających instancji,

Zaoferowanie konsolet wyposażonych w powierzchnie roboczą z ilością faderów większą niż 20,

 Zaoferowanie konsolety, w przypadku, której powierzchnia robocza i moduły DSP zintegrowane są w jednej wspólnej ramie i obudowie. Nie dopuszczalne jest rozwiązanie polegające na wkręceniu modułów do wspólnej obudowy typu flight-case,

Możliwość przypisania w konsolecie FOH i MON dowolnych kanałów wejściowych lub wyjściowych do danej szyny solo,

Możliwość grupowania w konsolecie FOH i MON kanałów i traktowania ich, jako folderów na płaszczyźnie roboczej (zgrupowane kanały zajmują jeden fader),

W konsolecie FOH i MON, możliwość płynnej zmiany parametrów w trakcie przywoływania zapisanych snapshot’ów (poziom, PAN, EQ),

Możliwość użycia HPF i LPF w szynach wyjściowych i kanałach wejściowych,

Dla konsolety FOH i MON możliwość kontrolowania transportu odtwarzaczy za pomocą konsolety i MIDI,

Dla konsolety FOH i MON możliwość zaprogramowania czasu przywoływania kolejnych snapshotów,

Możliwość zabezpieczenia snapshotów przed nadpisaniem,

Dla konsolety FOH i MON możliwość przywołania snapshotu bez zmieniania konfiguracji DSP (funkcja podglądu),

Dla konsolety FOH i MON funkcja ostrzegania o przesterowaniu kanału - za spełnienie tej funkcjonalności uznane będzie wykazanie procedury w oprogramowaniu konsolety wywołującej na ekran okna z informacją o przesterowaniu kanału - niezależnie od aktualnie wywołanego okna edycji,

Dla konsolety FOH i MON Możliwość sterowania poziomem wysyłek z kanałów za pomocą grup DCA,

Możliwość przełączenia bezpośrednio z oprogramowania konsolety trybu pracy kanałów wejściowych pomiędzy virtual soundcheck (połączenie z interfejsem audio) a połączeniem ze stagerackiem,

Możliwość automatycznego nanoszenia zmian jednocześnie w więcej niż jednym snapshocie na zasadzie: zmiana ustawień np. kompresora, bramki szumów, EQ w danym kanale we wszystkich snapshotach, w których występuje dane wyjściowe ustawienie,

Funkcjonalność umożliwiająca wysłanie sygnałów po przedwzmacniaczu mikrofonowym stage racka do innej konsolety analogowej lub cyfrowej z kompensacją poziomu umożliwiającą wykorzystanie stage racka, jako modułu wejściowego dla dwóch jednocześnie pracujących konsolet.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia.

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.

II.2.6) Szacunkowa wartość.

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie

 II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00.

II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.

II.2) Opis.

II.2.1) Nazwa: Dostawa sprzętu oświetleniowego Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 31527260.

II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie.

II.2.4) Opis zamówienia:

  1. Zestaw Dimerowy – 1 szt.
  2. Zestaw PAR/LED - 12 szt.
  3. Zestaw Dimerowy 6 kanałowy – 1 szt.
  4. Zestaw "wytwornica dymu" – 2 szt.
  5. Zestaw głowic spot - 12szt.
  6. Zestaw głowic Wash, - 12 szt.
  7. Zestaw oświetlenia teatralnego - 12 szt.
  8. Naświetlacze LED - 12 szt.
  9. Zestaw stroboskopów LED – 6 szt.
  10. Zestaw sterowników oświetlenia – 1 szt.
  11. Zestaw Splitter sygnałowy - 2 szt.
  12. Opakowanie transportowe na 6 szt. – 2 szt.
  13. Opakowanie transportowe na 1 urządzenie typu wytwornica dymu – 2 szt.
  14. Skrzynia transportowa – 19 szt.
  15. Szkolenie z obsługi dostarczonego systemu dla 3 osób w wymiarze godzinowym min. 8 godzin. Szkolenie prowadzone będzie przez osobę mającą zdolności techniczne w zakresie tej branży. Szkolenie odbywać ma się w miejscu zainstalowania sprzętu oświetleniowego w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. p. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00

II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa: dostawa sprzętu multimedialnego Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32322000

II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie

II.2.4) Opis zamówienia:

  1. Projektor – 1 szt.
  2. Laptop – 1 szt.
  3. Ekran – 1szt.
  4. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00

II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.

II.2) Opis

 II.2.1) Nazwa: Dostawa kamer monitorujących i zliczających wraz z montażem Część nr: 5

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 32333000

II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL622 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Amfiteatr im. Czesława Niemena przy ul. Zamkowej/Okopowej 1 w Olsztynie

II.2.4) Opis zamówienia:

  1. Kamera monitorująca – 8 szt.
  2. Kamera zliczająca – 2 szt.
  3. Rejestrator – 2 szt.
  4. Dysk – 3 szt.
  5. Switsch – 3 szt.
  6.  Monitor – 2 szt.
  7. Szkolenie z obsługi dostarczonego systemu dla max. 12 osób w wymiarze godzinowym min. 5 godzin.
  8. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r.

W przypadku Części V zamówienia, Wykonawca dokona testów sprawności przedmiotu zamówienia w obecności Zamawiającego w miejscu zainstalowania kamer.

W przypadku Części V zamówienia, przedmiot umowy należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:

1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia montażu kamer w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia pomieszczeń nie objętych pracami lub infrastruktury zlokalizowanej na terenie Amfiteatru. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest własnym kosztem i staraniem do ich naprawy lub odtworzenia.

2) Wykonawca po zakończonych pracach uporządkuje teren Amfiteatru na własny koszt.

3) Wykonawca dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego.

W przypadku Części V zamówienia:

1) Plac budowy (Amfiteatr) jest dostępny dla Wykonawcy robót budowlanych oraz Wykonawcy montujących kamery. Wykonawca zobowiązuje się nie utrudniać wykonywanie robót budowlanych.

2) W przypadku Części V prace rozpoczęte mają być prowadzone ciągiem tzn. bez postojów (nie licząc godzin wieczornych i nocnych). Zamawiający dopuszcza przerwę wynoszącą 24 godz. w podejmowanych pracach przez Wykonawcę.

3) Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w formie aneksu w przypadkach niezależnych od Wykonawcy oraz Zamawiającego np. pogody uniemożliwiającej prac na zewnątrz Amfiteatru.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.08.01.00-28-0030/18-00

II.2.14) Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania projektu „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 pod nazwą: „Olsztyński Amfiteatr: nowoczesna, wspólna przestrzeń mieszkańców”.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

 IV.1) Opis

 IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 19/09/2019 Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 19/09/2019 Czas lokalny: 14:00 Miejsce: Miejski Ośrodek Kultury ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn, pokój 204.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/08/2019

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..